Medicamentele pot fi daunatoare pentru dinti

Dentist Drumul Taberei

In ultima vreme ati marit numarul de dati in care va periati dintii pe zi, folositi mereu atat dentara, ati redus zaharul din dieta, insa la ultimul control stomatologic ati descoperit carii noi. Va intrebati care este cauza?

Inainte sa ii spuneti dentistului ca este imposibil, ganditi-va bine ce medicamente ati luat in ultima perioada. Acestea s-ar putea sa fie cele care dauneaza, mai ales daca sunt consumate pe termen lung.

Multe dintre pastilele date pe prescriptie au ca efect secundar atacarea dintilor, iar acest lucru se intalneste cel mai mult la antidepresive.

Cel mai intalnit efect secundar al calmantelor este senzatia de gura uscata. Este o senzatie foarte inconfortabila, care faciliteaza aparitia cariilor din cauza lipsei de saliva.

Exista pacienti care au avut cate o carie in aproape fiecare dinte in doar sase luni, pentru ca nu au incercat sa remedieze problema senzatiei de gura uscata.

De asemenea, medicamentele folosite dupa un transplant de organe se pare ca au ca efect secundar inflamarea gingiilor. Consultati de urgenta un medic dentist Drumul Taberei pentru a remedia problema.

Daca luati timp de mai multe zile la rand un anumit medicament, ar fi bine sa va anuntati medicul stomatolog, mai ales daca urmeaza sa faceti o operatie la dinti, precum o extractie.

In cazul in care aveti nelamuriri cu privire la efectele secundare cauzate de anumite pastile, la www.plazadent.ro suntem dipsonibili sa va dam orice fel de informatie. Va asteptam la un consult la cabinetul nostru de stomatologie sector 6! Ne puteti contacta oricand pentru o programare.

Add Your Comment